Zintegruj ServiceDesk Plus z systemami zewnętrznymi

Niezwykle często zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystające z aplikacji Service Desk Plus kontaktują się z osobami trzecimi poprzez oprogramowanie zewnętrzne. Komunikacja taka ma swoje uzasadnienie biznesowe, jednak wiąże się również z pewnymi niedogodnościami. Jednym z najpoważniejszych problemów jest konieczność ręcznego przekazywania informacji pomiędzy Service Desk Plus a systemami zewnętrznymi. Tym sposobem wykonuje się dwa razy tę samą pracę, niepotrzebnie marnując zasoby firmy.
W celu rozwiązania tego problemu stworzyliśmy aplikację SDP Bridge. Stanowi ona pomost pomiędzy Service Desk Plus a innymi systemami. Dzięki SDP Bridge przekazywanie informacji pomiędzy aplikacjami staje się dziecinnie proste.

Sposób działania

Bridge_schemat działania
SDP Bridge pozwala na dwustronną komunikację pomiędzy Service Desk Plus a dowolnym systemem zewnętrznym. Niezależnie od tego, czy źródłem komunikatu jest SDP czy inna aplikacja, informacja przesłana w określonym kierunku, może zostać zaktualizowana i odesłana z powrotem. Dzięki temu znika potrzeba ręcznego przepisywania jakiegokolwiek komunikatu do systemu zewnętrznego (lub wpisywania do SDP informacji wygenerowanej przez system zewnętrzny).

Korzyści

Oszczędność zasobów

Korzystając z SDP Bridge usprawniają Państwo procesy obsługi komunikacji pomiędzy aplikacjami, dzięki czemu zyskujecie zarówno czas jak i pieniądze

Jeszcze lepszy wizerunek Państwa firmy

Dzięki SDP Bridge komunikacja z osobami trzecimi przebiega sprawniej, co wpływa na pozytywny odbiór Państwa przedsiębiorstwa

Aplikacja o intuicyjnej obsłudze

Projektując serwis skorzystaliśmy z najnowszych trendów w web designie, dzięki czemu SDP Bridge jest bardzo prosty w obsłudze

Pełna konfigurowalność

Doskonale wiemy, że każde przedsiębiorstwo ma indywidualne wymagania, dlatego podczas wdrożenia istnieje możliwość dostosowania aplikacji do potrzeb klienta

Nowoczesna technologia

Aplikację wytworzono w ASP .NET MVC z zastosowaniem bazy danych MS Sql Server, co zapewnia bardzo wysoką wydajność funkcjonowania

Wysokiej jakości support techniczny

Zespół SDP Bridge zadba, aby wdrożony system funkcjonował bez zarzutu

Integracje

Istniejące integracje
Systemy ticketowe
  • JIRA
  • Mantis Bug Tracker
Planowane integracje
Systemy live chat
  • LivePerson
  • phpLive
Systemy VoIP
  • Asterisk

Implementacja

W ramach kooperacji zapewniamy
  • konsultacje przedwdrożeniowe
  • zdalną instalację aplikacji
  • testy powdrożeniowe
  • profesjonalny support techniczny
  • pełną otwartość co do pomysłów na dalszą współpracę
logo_sdpbridge
W celu uzyskania szczegółowych informacji o produkcie, zapraszamy do kontaktu!