5 listopada w Hotelu Mariott w Warszawie odbyła się konferencja podsumowująca i zamykająca projekt “Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST”.
Projekt był realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, V. Dobre rządzenie, 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, 5.2.2 Systemowe wsparcie funkcjonowania administracji samorządowej. Beneficjentem projektu było Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Projekt był realizowany przy współudziale Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Międzynarodowego Centrum Biznesu i Administracji Publicznej. Celem projektu było wdrożenie koncepcji podejścia procesowego.
Zarządzanie procesowe jest jednym z podstawowych sposobów poprawy działania jednostek administracji publicznej, między innymi dzięki standaryzacji działań i zachowań jednostki. Kluczowe znaczenie dla efektywnego wykorzystania zarządzania procesowego w jednostce jest stały monitoring i optymalizacja funkcjonujących procesów.
Firma SDPK miała przyjemność wspierać realizację projektu przez dostarczenie oprogramowania Smart, które było wykorzystane do opisu procesów.
W konferencji brał również udział przedstawiciel firmy SDPK. W trakcie wystąpienia poruszono zagadnienie powiązania zarządzania procesowego z Kontrolą zarządczą.
Informacja o projekcie – http://www.jst.uwm.edu.pl
Informacja o Smart – http://oprogramowanie-smart.pl